soft & lugn fredag

Vilken sweet fredag, som har gått i lugnets tecken. Det gillas :)

När jag kom hem från jobbet så lagade Mattias middag, snacka om att jag har blivit uppassad av min sambo idag ! :) Efter middagen så gick vi en promenix med Miko, som har upptäckt att kopplet är jävligt kul att bita i... Det uppskattas inte kan jag ju tala om! Sen vid 18 tiden så kom syster, Alvina & Annssi hit till Piteå, dom ska vara här hela helgen, så jag drog till mamma när dom kom dit. Jag, sis & Alvina for förbi pappa & hälsade på, sen for vi till Kioskpiraten & köpte en massa gott. Väl hemma så platsade vi i soffan & där har vi suttit i stort sett hela kvällen. Har även hunnit leka kurragömma med lillan :) Såna här fredagar gillar jag!!

Ska strax börja cykla hemåt till Matte & Miko & mysa ett tag med dom innan jag ska hooka med john blund. Jobb imorgon på JC som gäller, 10-15.

Chilla ikväll nu, folks!

Kommentarer
Postat av: Ameee

hej snygg blogg,kommentera min också

2010-07-10 @ 21:35:41
URL: http://worldsgossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0