summer feelings

Alltså, det hettar i ansiktet & på kroppen.. som fan. Men jag är inte röd, bara brun så då ska jag egentligen inte klaga! :) Dagens 8 timmar i solen har gett bra resultat! Håller tummarna på att solen gassar på lika mycket imorgon & att det är lika varmt. Jag hade dessutom tänkt börja dagen med ett morgondopp & lite simning :)

Nu under kvällskvisten har vi suttit ute på gräsmattan & njutit av kvällsvärmen! Vi har målat naglarna & Alvina var så stolt över sina rosa fina naglar som jag målade, sötnosen. Sen så har jag & syster spelat kort & surrat. Det har med andra ord varit en lika trevlig kväll som dag & nu ska jag avrunda med en promenix innan det blir att hooka med john blund. Men ni får ha de gött! I'm out.

Ett lite annorlunda färgväl från min sida, men no vare schnyggt! ;)


& så kalaspinglans rosa naglar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0