Tjobre!

Har varit en såndär bradag idag också, är faktiskt bradagar i stort sett varje dag nuförtiden & det gillar jag! :) Den här gången förklarar jag dagen på detta sätt;

- Chill här hos mamma med syster & Alvina
- Cykeltur & promenix med Miko & så har han fått bada
- Middag hos farmor som fyller 70
- Fruktsallad & annat gott med syster & Alvina

Nu ska jag promenixa lite & möta Mattias & Miko & kramas, eftersom jag fortfarande är hos mamma & jag ska sova här andra natten i rad. Vill få så mycket tid så möjligt med syrran & Alvina medans dom är i Piteå :) Känns dock ovanligt att sova utan mina grabbar, men imorgon blir det att sova hemma eftersom jag jobbar på torsdag!

Förresten, imorgon ska jag på nya äventyr med la familia! Vi ska lefta Piteå stad över dagen & det blir nog riktigt kul! Hoppas på sol & värme, inget jävla regn! ;) Sov gott, folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0