update

Igår drog jag & Matte till Nodo med Martina & Anton, där vi drack vin & åt & surrade. Sen så begav vi oss vidare till Sjöbodan & sist men inte minst så käkade vi på Max innan vi drog hem. Det var en helt okej kväll! :)

Nu väntar en vecka med mycke jobb & på lördag blir det en hel utekväll med Matte när det är PDOL. Något att se framemot ! :)

Ikväll har jag varit på ranten med syrran, Alvina & Annssi. Vi kört omkring med bilen & kikat på alla knöshus där uti Fårön & fifan vilka feta hus alltså.. Oj om man var tät, ojoj. :) Sen så stannade vi på Max & beställde stripsmeny via drive-in, & käkade i bilen. Nä men, kvällen har som varit bra & nu ska jag snart avrunda, så jag orkar upp imorrn. Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0