pics

Tjobre! Dagen har bestått av jobb & jag är gode så sliten, vi har burit tunga hyllor & annat grejjs hela dagen & jag lär ju vakna med en fet träningsvärk imorgon. Men vi har däremot haft sjukt kul & skrattat en hel del på jobbet ;) Jag & Chrille gick lös på en hylla som skulle rivas ner & det resulterade i karatesparkar & jag fick verkligen ta ut lite ilska på den där hyllan! Haha nä men det var kul :)

När jag kom hem från jobbet så möttes jag av en riktigt mysig överraskning, på bordet stod det en bukett med blommor som Mattias hade köpt till mig! :) Då värmde det i hjärtat mitt. & så hade han köpt lite godis & en ny film som vi har sett nu :)

Från min fina ♥


En bild från i lördags.


Förresten, igår var det ju beräknat att syster ysters lilla bäbis skulle titta ut, men han verkar inte vilja titta ut riktigt än. Vi väntar fortfarande på honom & nu börjar vi bli lite otåliga :) Vill ju att grabben ska komma ut nu!! Alvina tycker det är dags att lillebror kommer ut så att dom kan leka, haha hon är så söt min lilltös! :) Ser iaf framemot dagen då han kommer till världen! ♥

Nu ska jag strax ta en dusch & sen krypa ner under täcket & sova. Måste få fler timmars sömn inatt eftersom att det blir minst lika mycvket bärande imorgon på jobbet. Men nu ska jag först visa bilderna på möblerna vi fick från JC. Är dock dålig kvalla på bilderna eftersom att det är mobilbilder, men he får duga.

Fåtöljen fick byta plats så nu står den i sovrummet & sådär blev den
nya läshörnan i vardagsrummet. Tackar JC för dom fina "sittpuffarna"
:)


Fick även den här stora "sittpuffen" eller vad man nu ska kalla det.
Mattias ville ha den som fotpall & så fick det bli, jag hade dock velat ha den i ett hörn
& pryda med en massa kuddar eftersom den är ganska stor men Matte fick välja ist :)



Nu ska jag avrunda. Peace out.

Kommentarer
Postat av: Marie

Så fint! :)

2010-07-27 @ 22:58:52
URL: http://maaaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0