the luckiest

Har åkt karusell med lillgumman när vi var in på PDOL-området tidigare ikväll & som hon skrattade! :) Karuseller är bland det bästa Alvina vet & jag ska åka många fler karuseller med henne under helgen! Älskar min sockerpingla över allt annat.

Jag & Matte hade planerat att bara gå en kväll nu i helgen, lördag. Men nu är det ändrade planer & vi ska gå fredagen också eftersom att jag inte vill missa Winnerbäck. Fan, hans texter är gudomliga & jag skulle ångra mig om jag missade honom, även om jag redan sett honom ett par gånger tidigare. Han är grym! SÅ grym!
Lite Winnerbäckmusik på det då ;)

Strimmor


En svår & jobbig grej


Gråa dagar


Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0