what a day

Trött, trött & återigen trött. Har varit på vift sen kl halv 11 imorse. Dagen började med fotboll & vinst med 3-0 för lillsis & hennes lag, därmed en glad Malin, dock så blev det förlust andra matche, hade ju velat se den men jobbade ju. Sen drog vi & åt på Arbaillo, satt där ute & njöt i solen, därefter begav vi oss mot Öjebyn & kikade på en random match innan jag drog vidare till Mattias jobb & väntade tills han slutade, sen fick jag skjuts in till stan & då jobbade jag från kl 17-21 på JC. När jag slutade så kom Mattias & Miko in till stan, vi tog en fika på Ekbergs & sen checkade jag av alla affärer i jakt på något snyggt, det enda som jag köpte var ett par najsiga brallor från Gina. Till slut så cyklade vi hem & nu är jag helt slut kan jag ju säga. Det är även lilla Miko som har fått vara med på äventyr hela dagen, men han är så duktig & det har inte alls varit någa problem att ha med honom bland allt folk, han tycker bara det är roligt & han är minsann en nyfiken liten grabb! :) Dock så är han helt slut nu & sover så gott.

Nu är det dags för sömn, så att jag orkar med den sista arbetsdagen för veckan imorgon & så ska vi ju hinna med att se massor med fotboll både före & efter jag jobbar. Sen så vill jag ju gå på kyrkmarknaden också :) Det är iaf mycket som ska hinnas med men det kommer bli kul & håller tummarna på att solen kommer vara framme hela dagen imorgon för det skulle ju bara förgylla dagen ännu mer!

Måste bara tillägga ytterligare en gång, Summer Games är så himla roligt & jag älskar såna här helger! :)

Här kommer några pics från denna trevliga fredag;





Syster i den svart-vita tröjan. såklart! :) Behöver jag säga att Munksund
är & kommer alltid att förbli det laget som står närmast mitt hjärta? :)
En självklarhet när jag spelade för det laget i 11 fina år.




Nu säger jag Godnatt & så får ni ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0