Älskar mina två grabbar...

...över allt annat. Mattias & Miko <3

Nu så, resten av kvällen kommer jag att slappa till tusen. Har jobbat från 10 till 16 & efter det så blev det tacos till middag, Mattias papi kom & åt med oss också. Sen kom Malin, Anna & Emma på besök & fick träffa Miko, som för den delen blev sjukt busgalen haha! Nu ligger han helt utslagen & sover, sötnosen. Hade egentligen inte så mycket mer att dela med mig av för stunden, är rätt så trött. Det blir jobb jävlat hela veckan, är enbart ledig på söndag. Så jag ska försöka vila så mycket som möjligt däremellan, fast det är dock inte det lättaste med en lite busvalp :) Men det är faktiskt riktigt underbart! Kan ju säga att det är full fart här hemma ;) Nu ska vi ha lite valpträning & sen är det film som gäller. Ha det bra så länge! Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0