Då var det fredag

Har donat hela morgonen sen Mattias for på jobbet, dvs. sen kl 06.30. Nuförtiden så är jag alltid morgonpigg, men det är inte så konstigt eftersom att vi alltid lägger oss innan 12 på kvällarna, oftast tidigare. & som jag sagt tidigare, jag hatar att sova bort halva dagen.

Iaf, ska göra mig klar nu innan jag drar vidare till praktiken, ska även jobba & tjäna en penning. Dock endast en timma när dom har lunch, men bättre än inget :) Snart kickar det igång lite bättre med antalet jobbdagar. Just det, fick ju ut rätt så bra på deklarationen så jag får ut en helt okej penning i slutet av månaden. Nu ska jag strax bege mig, sen så är det ju helg för tusan! Blir en lugn fredagskväll med Mattias & imorgon tror jag att jag ska umgås med tjejerna :)

Trevlig helg, folket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0