en glad en

Jag & Mattias har varit hos mamma tidigare idag & grattat Pär, mammas sambo. Då bjöds det på smörgåstårta & shit vad gott det äääär. Även Grunkan (Jan) & Helene, mammas & Pärs vänner,kom förbi samtidigt som vi var där & Helene hade med sig en kartong med saker som vi skulle få till lägenheten :) Det uppskattas verkligen! Det var då iaf en ljusstake, koppar & en kaffebryggare. Bra grejjer & vi är riktigt tacksamma. När vi hade grattat Pär & suttit & fikat & surrat så bjöd jag hem Grunkan & Helen till oss så dom skulle få se läggan, nästa gång när det är lite mindre stressigt så ska jag bjuda på kaffe & fika :) 

Nu såhär under kvällskvisten har jag varit här hos pappa & Marita. Har rustat upp en cykel som Mattias fick från jobbet, spelat fotboll med lillsis, suttit på gården & pratat med pappa & Marita & även försökt få till en reko bild på mig & mitt nyklippta hår. Här kommer den bilden... är som... nöjd :) Dock syns det inte alltför mycket på bild. Men luggen syns ju iaf..

Nu ska jag cykla hem till älsklingen ♥ Take care, y'all :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0