Godmorgon!

Fastän jag har varit vaken sen kl 06.30, som vanligt :) Finns inget bättre än att koppla av & njuta på morgonen & slippa all stress när jag har praktik. Haha, min älskling är som speciell han, kl 06.30 vaknade jag upp av ett evigt visslande & en massa konstiga gladeljud som han brukar ge ifrån sig när han är på bra humör. Det smittar verkligen av sig, för jag har sjungt hela morgonen & lyssnat på Rix fm & skrattat lite åt alla glada prickar i Rix morronzoo, även fast det var bättre när Titti var med. Men ändå.

Idag är det praktik & det är faktiskt näst sista praktikdagen innan det enbart är jobb som gäller. Är inte ledsen, för jag kommer ju tillbaka redan efter 1 vecka till alla goingar på Hanséns Barn! :) Men nu ska jag göra mig klar innan jag drar vidare! Ni får ha det braa! :) Peace out.

Förresten, ligger bilden längst till höger under dom 2 andra bilderna på headern? För er? Alltså nu när jag kollade så verkar de så... är det olika från dator till dator? Blev ju rätt från början :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0