Godmorgon

Kvart i 7 är klockan & det är ju fan inget nytt att jag är uppe nu, men så länge jag inte sover bort halva dagarna som många andra gör så är jag nöjd :) Mattias har farit på jobbet & nu sitter jag här rätt upp & ner & funderar på om man ska orka städa.. Gjorde det iofs i förrgår men tänkte göra en storstädning så det är gjort innan morgondagen. Iaf, nog om det!

Pratade med syster igår & vi har planerat lite inför midsommar, planen är att vi alla ska äta midsommarlunch hemma hos pappa & Marita, sen närmare kvällen ska vi vara på Havsbadet där syrran & hennes familj har husvagnen & äta grillat & en massa annat gott, jag ska stå för efterrätten så jag måste tänka ut något riktigt gott :) Det blir en nykter kväll & det kommer då bli skönt! Någon som vet ifall det där lilla tivolit står på Havs i år? Isåfall blir det att åka karusell & äta sockervadd med Alvina :)

Förresten, som ni vet så blir jag ju moster igen åt en liten pojk, det är ju fasiken bara ca 4 veckor kvar :) Om han inte kanske dröjer eller sådär, men jag tror nog att han vill komma ut lite tidigare faktiskt, jag känner det på mig! Beräknad förlossning är iaf den 27 Juli! :)

Nu ska jag fixa & dona här hemma, sen ska jag ut i finvädret & steka i solen. Peace out.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Fel där syster!Beräknad förlossning är den 26 juli haha

2010-06-23 @ 08:43:29
URL: http://annacarolinalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0