Godmorgon!

Lyssnar på Star Fm webbradio, dom spelar låtar från 70-, 80-, & 90-talen & någon gång klämmer dom in en nyare låt. Ibland är det skönt att lyssna på annat än dagens musik, tycker jag. Iaf, har just ätit frukost & nu ska jag bara vänta tills mamma kommer hit & då ska jag klippa henne :) Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske ska baka för det blev inte av igår, måste bunkra upp med fika så det finns när vi får besök, för kakorna är slut & bara en påse muffins kvar. Haha, det gick snabbt. Tror jag ska baka något gott & ta med till syrran också när vi åker dit imorgon, för på fredag fyller hon år! :)

Nu kom mamma, så nu ska jag agera frisör! Ni får ha de :)

http://www.starfm.se/webbradio/webbradio.php  - Om någon vill leva sig in i 70-, 80-, & 90-talen kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0