Hallådär! :)

Dagen har spenderats i Kalix hos syrran, vi har ätit smörgåstårta, haft soffmys & så har jag agerat frisör åt syrran, Alvina & Vevve :) Var otroligt kul att få träffa dom & nu är midommarhelgen spikad för oss, blir att vara med syrran & dom på Havsbadet där dom ska ha husvagnen. Ser fram emot det! :) Hade inte kameran med mig idag så jag lägger upp en bild på min lillgumma från förra gången vi var där.

♥♥♥♥♥



Just det, på vägen till Kalix så stannade jag & mamma på Rusta i Luleå & kikade lite. Fick en snygg matta i svart bambu som vi kan ha på balkongen. Tack mamma ♥ Så när jag kom hem så har jag fixat & donat där ute, har ställt dit en hörnhylla & ställt dit lite ljuslyktor & sådär. Hänger även lite prylar på väggarna & i taket. Nu fattas bara snygga utemöbler & lite blommor, vi måste dock vänta tills slutet av månaden innan vi kan inhandla det. Men än så länge är det riktigt mysigt där ute :)

Nu ska jag ta itu med lite disk & sen ska vi se på film, återigen :) Ha de bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0