Härlig dag

När jag kom hem från jobbet så gick jag ut med Miko & så fick han & grannhunden Walter leka & busa, medans jag & våran granne stod & surrade på om allt möjligt :) Vi har verkligen trevliga grannar & det känns redan som att vi har känt dom hur länge som helst. För några dagar sen när Mattias kulle gå ut med Miko & morgonrasta honom så låg jag kvar i sängen & slappade, efter 2 timmar så började jag undra om Mattias hade gått vilse haha, nämen skämtåsido, funderade på vars han hade tagit vägen, men då kom han upp & då hade tanten här nere bjudit på tårta & då hade dom suttit & druckit kaffe hela morgonen :) Så gulligt! :) Tänk att vi har så underbara grannar, tur vi slipper surgrannar som börjar klaga på minsta lilla, hatar såna. Visst, det finns ju regler som man bör följa så som att inte spela hög musik på kvällarna eller att ha tvn för högt, men finns dom som klagar på totalt onödiga saker! Jag menar, man måste ju få gå i sitt eget hem :) Tur att vi inte har det problemet.

Idag ringde pappa & berättade att våra utemöbler till balkongen hade kommit, så då kom han förbi med dom efter jobbet, det blev riktigt bra & vi har ätit middag ute på balkongen idag! :) En riktigt nice grej är att grannen nedanför oss har en fontän & ljudet av den är verkligen harmoniskt. Kan ni tänka er hur härligt det är att äta middag i lugn & ro till ljudet av en fontän? :) Fast andra kanske hade stört sig av det, men inte vi. Hellre det, än ljudet av biltrafik & annat tråk. Hursomhelst, nu blir det middag ute varje gång det är bra väder! Tack till pappa & Marita, för att ni var så goa & köpte dom åt oss! Jag ska visa bild på det, nu när det är klart.




& så andra hörnan av balkongen.


Nu ska jag ta en dusch sen ska jag cykla in till Hanna i stan & då blir det en massa girltalk :) Det blir kul! Ni får ha de bra, I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0