Hoho!

Vaknade tidigt imorse & storstädade lägenheten, då vare gjort! Sen tog jag en promenix till mamma & hälsade på :) När jag kom hem igen så har jag spikat upp lite saker på balkongen & nu så står det en plåt med kolakakor i ugnen, ska strax knåda ihop en till deg & ställa in i ugnen, det blir havreflarn. Gött! Saknar Mattias som är på jobbet.. Det är så tyst & tråkigt här hemma utan honom varje dag.. Längtar tills mina arbetsdagar kickar igång.
Men iofs.. Jag trivs faktiskt rätt så bra med att pyssla på här hemma också, vi har ändå alltid kvällsmys när M kommer hem. :)

Nu fick jag nyss ett samtal, Marita & lillsis kommer på besök! Dom kommer precis lagomt för nu ska jag ta ut plåten ur ugnen så då får dom nybakta kakor :) Trevligt! Hade bra, folket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0