it's freedom

Sådär, nu blev bilderna i headern bättre. Ser lite mer... snyggt ut :)

Efter förra inlägget så tog jag kameran & gick ner till kärnen. Agerade lite fotograf, typ. Ids då inte lägga upp bilderna nu, ska strax krypa ner under täcket med Mattias. Sen så blev ju inte bilderna riktigt som jag hade tänkt mig, man ska ju ha en riktig kamera, åtminstone när man tar naturbilder. Men det var då iaf kul & mysigt att promenixa runt där i skogen, jag är & har alltid varit en naturmänniska. Förra sommaren var ju jag & Mattias till eliasgrottan, arkeologstigen & flera liknande ställen & promenerade runt, tog kort & bara njöt av utsikten. Tur att vi båda har det intresset gemensamt.. :) Blir mer av det i sommar! Vi har dessutom planerat in att vi ska åka & tälta nånstans uti boschen (stavas det så?) & ägna flera dagar åt fiske & sådär. Vi inväntar bara lite mer sommarvärme & så får vi se om Mattias får någon semester, det verkade inte vara så säkert, men jag hoppas.. Åtminstone en vecka skulle ju vara bra. Annars får vi väl klämma in det någon helg. Jaajaa, nu är det dags för sömn, imorgon väntar en ny dag ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0