longinglonging

Sitter på PT just nu, där Marita jobbar. Chillar i väntan på att pappa ska hämta upp mig så slipper jag kånka på den tunga jävla matkassen. Var förbi Camilla för ett tag sen & sa hejdå, innan hon & My beger sig till Thailand i en månad, tråkigt att dom är borta så länge men så kul dom kommer ha! :) Jag är AVIS! Fan, nu blir det att spara till en sista minuten så drar förhoppningsvis jag & älsk närmare hösten, till ett varmt place & semestrar. För Mattias blir det inga problem att spara in med tanke på hans najsiga lön, men för mig däremot.. blir det lite svårare, får inte ut riktigt lika bra som han. Men jag får snåla rejält med allt jag kan, förutom hyra & mat då. Då ska det nog gå bra :) Aja, återkommer. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0