Midsommarhelgen

Midsommarhelgen har spenderats på Havsbadet hos syrran & hennes familj. Dom är där med husvagnen & jag, Mattias & Miko for dit vid 4 på fredagen & sov där tills lördag sen så drog vi hem vid 18 på kvällen. Det har varit en nykter & härlig helg, den bästa på riktigt länge. Vi har haft hur mysigt som helst & jag hade helst inte velat att helgen är slut nu.. Huvva. Men här kommer en bildbomb & jag tror det räcker för att förklara vad vi har gjort på Havs under dessa 2 dagar :)





Lillasyster var också med oss hela Midsommarkvällen & så kom hon även
på Lördagen :)


Syrran & lillpojken i magen, nu är det nära!! :) Jag är helt säker på att han
tittar ut alldeles snart! Innan beräknad förlossning. Vi får väl se om jag har rätt.


<3


Mosters lilltös <3


Linn & Veronica på leklandet. Jag & Alvina klättrade igenom hela leklandet & jag
kan ju säga er att det inte var lika enkelt som när jag var liten & aningen smidigare. Haha :)
Men kul var det :)


Jag & Miko tar en vilopaus!


Jag & Mattias på stranden <3




Happy me!! & så Linn & Veronica i bakgrunden :)






Syrran gjorde en riktigt god jordgubbstårta till efterrätt :)


& Alvina tyckte den var riktigt god ;)


Veronica & Miko :)


Vi sov i förtältet & Miko somnade snabbt där mellan oss :)


Alvina, redo för tripp nr 2 till tivolit ! <3


Alvina & hennes kompis Olivia.


& så avslutar jag med en bild på lillkrabaten som älskar att gräva i sanden :)


Det där kan man verkligen kalla bildbomb, men vi har som sagt haft en underbar Midsommarhelg med det absolut bästa sällskapet & riktigt bra väder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0