på pysselhumör

Hemma igen, är rätt så trött känner jag & hungrig. Mattias håller på med middagen så snart när vi fått i oss lite mat så ska jag sätta igång med att pyssla lite med en grej, bild på det kommer ikväll. Sen så hade jag tänkt baka igen också, ska kolla runt lite på recept på internet & se om jag hittar något intressant & gott. Senare sådär på kvällskvisten så ska vi se en film som vi hyrde idag, minns ej namnet men det var någon typ av Thriller.

Ja, annars så hade jag inget mer att dela med mig av för stunden, men jag bjuder på pics ikväll! Om det jag ska pyssla med blir snyggt :) Haha, återstår att se!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Marita

Det blev jättesnyggt!

2010-06-01 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0