Pics..

..från en härlig kväll :)



Haha, strax efter bilden är tagen så tabbar jag mig totalt & fastnar i
trädet med draget & SWISH så lossnade det & flög det iväg mot vattnet.














Vi fick då ingen fisk, men det var nära minsann :) Förresten, på Lördag ska jag & älsk på Cirkus! Vi var ju där förra året också, vi har turen & får gratisbiljetter. Tycker som det är mysigt att gå på cirkus. :) Iaf, nu ska jag pyssla på lite här hemma, sen är det dags för sängen. Ska på lillsisters examen imorgonbitti, hon går ut 5an & det innebär att hon börjar på Pitholm till hösten, tiden går så fort! Ska iaf ta massor med finbilder imorrn! Ni får ha en bra kväll, peace out.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0