rested

GodmorgonGodmorgon! :) Alltså, med tanke på gårdagens väder så gjorde jag inte något enda vettigt efter kl 14. Låg i mjukkläder i sängen & kollade igenom alla 17 avsnitt av Vänner (sista säsongen) som förövrigt är den absolut bästa tv-serien genom tiderna! Rörde mig inte en meter förutom när vi skulle äta middag & kvällsfika. Vet ni hur jävla nice det var att koppla av så mycket?! Det var välbehövligt. Känner mig ju bra jävla utvilad idag så då hade jag tänkt städa hela läggan & ta en promenix runt Munkan, sen ska jag kanske ta en titt på stan eller nåt annat, måste ringa tandläkaren & be om en tid när det smärtar så sjukt mycket mellan 2 tänder, i tandköttet så fort jag ens tuggar på den sidan. Ska även hälsa på mami här i Munkan & papi i Skuthamn, får se om jag är så hurtig & går med stavarna då. Haha, eller så inte :) Ska aldrig lova för mycket.

Nu iaf ska jag börja morgonen med att äta frukost & sådär & även ringa hjärtat & fråga om han kanske ids gå på stan ett tag när han slutar :) Sen ska jag starta en tvättmaskin, jag är sjukt tacksam att vi har både tvättmaskin & tumlare inne i lägenheten i badrummet. Vill inte ens tänka på hur jobbigt det var i Östersund när jag var tvungen att kånka på en massa tvätt upp & ner för alla trappor & genom alla dörrar. Huvva... Jaja, inget man behöver störa sig på nu iaf :) Ha en bra dag, peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0