summer.. gotta love it

Hallå! :) Har som it haft tid eller lust att blogga, men jag anser inte att det är så kul att sitta inne vid datorn när solen skiner & det finns så mycket roligare saker att göra :) Fan, det är ju sommar, så då måste jag dissa bloggen lite.. Iaf, igår var vi på Cirkus, det var så mysigt & vi åt glass & godis i stora mängder. Det var en sjukt bra föreställning & man fick som skratta en hel del! Efter cirkusen så blev det lugna puckar.. Vid 22 tiden for jag & Mattias till Hanna & hälsade på en snabbis, snackade en massa & sådär innan vi cyklade hem till Munkan igen.

Idag har det också varit lugna puckar, bara en massa film & mys. Snart däremot ska jag ta en promenix till pappa & så ska jag få en klippning av av Susanne, grannen :) Annars så hade jag då it mycket mer att säga.. Meen ni får ha de bra, peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0