plantor & mor&dotter dag! :)

Jag har varit på ranten med mamma hela dagen, riktigt roligt! :) Vi har varit & tittat på plantor & affärer där dom har trädgårdssaker. Visar bilder på det jag har fått av min älskade mamma idag! :)

Jag har som alltid haft intresse för inredning & trädgårdsarbete sedan jag flyttade hemifrån. Men jag hade då inte balkong eller någon större yta för det i lägenheten i Östersund & när jag & Mattias flyttade ihop så var inte heller den lägenheten riktigt rätt för det, dels för att vi under en längre tid har sökt ny lägenhet & att jag då därför inte orkat börja med några större projekt. Nu däremot när vi vet med oss att vi ska bo här i nyläggan en lång tid framöver & dessutom när det finns gott om plats för mina intressen så är det hur kul som helst!! :)

Blommorna i färgen orange är Tagetes & blommorna som är framför
är Hänglobelia i blått. Hänglobelierna kommer att hänga nerför krukan när det har växt
& blommorna i orange kommer att blomma ut mycket mer. Tror det blir awesome!




Mamma har varit riktigt kreativ, bladet är gjort av cement & hon har
använt sig av ett rabarberblad för att få till formen. Riktigt snyggt :)
Så det där fick jag av henne! Hon ska dessutom lära mig hur man gör, kan bli
spännande.



Vi var på en affär i Öjebyn där dom hade hur snygga grejer som helst till trädgården.
Sköldpaddan & blomman (vet it vad blomman heter) fick jag också av mamma :)




Är riktigt nöjd & fler plantor ska det bli. Tack mamma, Jag Älskar Dig! ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma Anki

Jag älskar dig min gumma!!! En riktigt mysig dag med min dotter!! Det blev ju fint!!

2010-06-07 @ 14:02:12
Postat av: Syrran

Va fint!hälsa mamma att jag vill också ha ett löv :)

2010-06-07 @ 14:10:50
URL: http://annacarolinalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0