trött

Alltså, jag älskar att jobba, det gör jag verkligen, men jag hatar att vara såhär trött. Jag vill ju hålla på att fixa & dona här hemma men tyvärr så finns det ingen ork till det efter en arbetsdag. Dock så har det varit en rolig men stressad arbetsdag på JC idag, har så trevliga arbetskamrater & som jag sagt tidigare, jag tycker verkligen om att jobba i butik! :) Kan faktiskt se det som mitt framtida jobb, tro det eller ej.

Imorgon tror jag däremot det blir en ännu stressigare dag, eftersom att turisterna & alla fotbollsspelare börjar anlända till Piteå stad & dessutom så är det utförsäljning i HELA butiken eftersom att JC ska stänga ner. Som ni antagligen vet så är det ju Piteå Summer Games i helgen & gissa vem som ska se på fotboll om inte jag?! :) Kommer dock missa några av lillasysters matcher eftersom jag jobbar, men jag ska försöka hinna se så mycket som möjligt! Ser fram emot helgen.

Nu ska kramas & gosas med min älskade sambo & med våran lilla Miko :) I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0