Pics

Nu har jag & Mattias försökt få in bilder i headern, dock så måste vi justera lite mer med size & sådär. Vi ser lite ihoptryckta ut på första bilden & så är ju alla bilder i olika storlekar. Det får dock bli senare, vi tappade tålamodet haha.

Idag har det varit full rulle på praktiken, redan när vi öppnade så började folket strömma in, men det är ju röjardagen så vi hade ställt ut 2 ställ med rea & det var populärt :) En riktigt kul dag har det varit! När jag slutade så gick jag på stan ett tag med Malin, Camilla & My. Sedan kom Mattias in & då gick jag runt med han & kikade. Köpte ett nagellack, persikafärg typ. 20 kr så det var ett fynd! Vi avslutade stanrundan med ett nuggetsmål på big boy ;)

Nu hade jag tänkt tillaga något gott i köket, eftersom det är Fredag & helg :) Ni får ha en nice fredagskväll! I'm out.

Mitt hjärta, som inte ville titta in i kameran idag ;P Ska smygfota sen.


Pratade med M i telefonen medans jag tog kort, men ni är ju it blinda heller.


Hade ju tänkt återkomma med fler bilder sen, får väl agera lite fotograf sen, med våran skräpkamera :)


Kommentarer
Postat av: josse

varför gör du inte bara en ny header med bilderna i? :)

2010-06-04 @ 19:31:45
URL: http://jossus.blogg.se/
Postat av: josse

såg fel haha, din gamla design var uppe först :P

2010-06-04 @ 19:32:25
URL: http://jossus.blogg.se/
Postat av: josse

såg fel haha, din gamla design var uppe först :P

2010-06-04 @ 19:32:25
URL: http://jossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0