kärlek

Ny kategori; Vårat hem.

Jag gillar söndagar som den här. Jag & Mattias har bara mått väl hela dagen, sett film, myst & gått på en mysig kvällspromenad. Vi gick förbi mitt gamla dagis & jag berättade om alla gamla minnen från dagistiden. Sen så gick vi & tittade på alla fina hus här i området, jag säger då det, jag gillar verkligen Munksund. Vi pekade ut husen vi tyckte var finast & så fantiserade vi om hur vi skulle ha gjort om & hur vi skulle ha haft. Typ; Jamen då hade vi ju kunnat bygga ut sådär. & då hade vi ju haft våran altan där & så kan vi göra si & så :) Längtar tills den dagen vi flyttar till hus. & så pratade vi om barnvänliga områden & även INTE så barnvänliga områden. Vi är definitivt enade om att vårat blivande barn ska få växa upp här i Munksund :)

Efter promenaden så kom brorsan & hans nya tjej Jessica & hälsade på, riktigt trevligt & det var kul att få träffa Jessica :) Känns lika kul varje gång vi får besök! Synd dock att allt fika var slut, hade ju velat bjuda på något gott. Men imorgon ska jag baka igen; denna gång blir det havreflarn & kanelbullar :)

Nu ska vi se en till film innan vi ska sova, ni får ha det bra!! :) Kram från en glad mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0