funderingar

Godmorgon ! :)

Den här veckan kommer förmodligen bli ganska jobbig för mig. Just för att jag hade kunnat vara en av dom som stått på flaket & skrikit av lycka för att skolan är över. Men nu är det inte så eftersom jag valde totalt fel linje vilket resulterade i att jag inte ville gå till skolan vilket därav resulterade i att jag mådde dåligt över det. Det blev bara så att vi bestämde att jag skulle lägga skolan åt sidan & fundera & börja må bättre. Nu mår jag prima kanon men nu känns det bara så jävla jobbigt. Kunde jag inte bara ha tagit mig i kragen & gjort klart de ämnen jag hade kvar (grundämnena). Men ska försöka att inte tänka så för hänt har hänt & prio nr 1 är faktiskt att JAG ska må bra. Skolan går att ta igen & det är det som är på gång nu! :)

Susanne som jobbar på Strömbacka ska prata med dom som ska pratas med & sedan ska jag komma på ett möte & så ska vi bestämma hur det ska bli till hösten, alltså vart jag ska gå osv.. Hade varit skönt att slippa pendla varje morgon så därför hoppas jag att jag får gå på backa.. :) Iaf, jag har bestämt mig för att bara få dessa ämnen klart (!!!). Det ökar ju såklart mina jobbmöjligheter & så kommer jag & kunna tänka tillbaka & faktiskt minnas den dagen då det var min tur att stå på flaket & skrika av stor jävla lycka!! :) Nu blev det bara så att jag fick vänta 1 år extra, men huvudsaken är ju att jag kommer dit ! :)

Jag ska hurra & gratta mina vänner som går ut nu & så får jag längta & invänta min tur! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0