Bilder från Kåbban :)

Jag bjuder på bilder från dagen som varit jävlat underbar :)

I bussen påväg dit.




Utsikten var fin men hade varit tusen gånger finare med sol! Vi fick dock se lite av solen där mot slutet :)








Mitt huvud förstörde bilden hehe, men fick med syrran & Linus iallafall :) Måste bara säga att sittliftarna var jävligt softa, utsikten var najsig & så fick man en stunds vila dessutom ;)


En glad Marita!


Jag & sis lunchar :)


PT anordnade lite småtävlingar & jag kan ju säga att familjen Karlsson/Nilsson kammade hem storvinsten ;) Linn & Marita vann 2 najsiga priser, själv så losade jag ganska stort som vanligt... :)

Som sagt, dagen har varit sjukt rolig & jag längtar som fan tills vi drar till Jäckvikk ;) Nu ska jag softa & vi lär ju hooka med John Blund ganska så tidigt ikväll.

PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0