City

Har varit på stan med bästaste mami & kikat runt lite, lyckades hålla mig från att shoppa denna gång :) Har även hunnit luncha med Mattias & efter det blev de en solning. Jag håller jävlat på att bli galen på min fot, nu har smärtan spridit sig upp mot benet också, börjar ana att något inte står rätt till med foten (?) fuck it.... en ibumetin på det.

Nu ska jag vänta tills klockan tickat fram till 4 när M slutar jobbet, då blir det ännu en sväng till city, blir att storhandla mat för en stor peng! Yepyep, så ser läget ut.

Take care y'all ! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: ja det var riktigt hemskt att dom fick en sådan barnvakt :(

2010-03-23 @ 14:53:03
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0