dreambedroom

Jag & Mattias har ju bestämt att vi ska säga upp lägenheten vi har nu & flytta till en ny, större 2a. Nog är det okej size på den här 2an men köket är för litet & så är vi rätt så less på avståndet från city, hehe. Iallafall så längtar jag sjuuukt mycket tills jag får inreda för har nämligen fått tillåtelse av älsklingen. Sitter & kollar på inredningssidor just nu för att få lite inspiration, men något jag längtar mest till att få inreda är sovrummet såklart & jag har redan mina ideér. Det ska vara varma färger, helst mörkbrunt & lite beige, massor med fluffkuddar på sängen, en avlång sorts pall som ska täcka hela sängens fotände (vetefan hur jag ska förklara, men man brukar lägga kläderna där). & så ska jag då inte avslöja allt heller :D haha. Men jag hittade en bild & jag kan ju säga direkt att jag blev förälskad i detta sovrum som på bilden. Vårat sovrum ska gå i samma stuk! lovely! & tacka fan för att man kommer sova gott & drömma sött i ett sånt sovrum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0