Failing memory

Nyss hemkommen från praktiken, var en trevlig dag men min fot/häl tar död på mig & jag börjar fan bli worried att jag har en spricka, ska därför till Vårdcentralen imorgon för andra gången denna vecka & checka fotstackarn.. & klantig som jag är så höll jag på att halka i trappen hos mormor idag på lunchen vilket resulterade i att jag tog emot med EXAKT samma fot, inte bra gjort av mig. Pfftt säger jag då bara! Ska ju till Kåbdalis på Lördag & hur fan ska det gå?!

Jag & mitt minne kommer verkligen inte bra överens måste jag säga, glömde mp3n på praktiken & glömde mobilen hos mormor under lunchen, men det är egentligen inget nytt för mig att jag glömmer det mesta, har alltid tankarna på annat håll. Tur att mamma var inne på msn så att hon kunde ringa Mattias & be han kila förbi mormor när han slutar jobbet & hämta mobben.

PEACE ♥

Kommentarer
Postat av: josse

haha mjo, förstår dock inte vad som är så kul med spel men det kommer nog alltid vara ett mysterium :P Jodå, känns jättebra :D vill bara att snön ska försvinna så vi kan sitta på uteplatsen & chilla, haha :)

2010-03-18 @ 17:01:44
URL: http://jossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0