Finally!

Kan börja med att säga att jag inte fått något studiebidrag under HELA denna skolgång (åk3), det handlar delvis om frånvaro men jag SKA ha fått åtminstone 3-4 studiebidrag innan jag började vara på tok för mycket frånvarande. Saken är den att skolan har tjorvat (sedan mitt skolbyte), alltså kan man ju säga att det är dom som ligger bakom de första förlorade studiebidragen. Det jag vill komma till är att jag nyss fick ett glädjebesked av min mentor via mejl!

"Det glädjande inom kråksången är att du nu kommer få alla pengar retroaktivt, med andra ord så borde du få en stor klump med pengar inom kort".

Gissa vem som är happy? ;) Jo för det är jag!

PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0