Grönsaker & dipp

Rubriken säger sitt men jag säger mitt! Medans dom andra sitter & är lite nyttiga med grönsaker & dipp så sitter jag & mumsar på en chokladbit hehe. Jag har sökt igenom halva huset efter min router för jag & Mattias har beslutat att vi måste göra något åt dessa små världskrig hemma på Strömnäsgatan. En dator med internet & två riktiga datanördar. NEJ det funkar inte. Eller, saken är den att jag har min egna lilla bärbara, men jag har då ingen användning av den fram tills vi fixar en router. Men jag ska lösa problemet genom att hitta den. 

Vi sitter fortfarande hemma hos pappa, alla glor på melodifestivalen medans jag är allmänt osocial & sitter & datanördar. Stanken av blomkål gör mig äcklad & tanken på att bli nyttig är därmed som bortblåst, huvva!

Förresten, vad fan har hänt med melodifestivalen? Det är inte alls som förut & jag tycker inte att det ska ta hela 5 veckor innan det är final, dessutom så tycker jag att låtarna SUGER. Melodifestivalen VAR bra, men nu har melodifestivalen tappat stinget. Jag säger då bara : Kicki Danielsson, Carola & ABBA rockade fett med sina låtar som Du ger mig bra vibrationer, Främling & Waterloo. DÅ snackar vi Melodifestivalen på riktigt. Nä jag orkar faktiskt inte ens engagera mig.

Nu hade jag tänkt vara social med familjen innan vi ska åka hem igen. Peace!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad munter du var då

2010-03-13 @ 22:08:20
URL: http://annacarolinalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0