Hello Friday!

Om någon möjligtvis ska på stan idag runt 1-tiden så kan jag ju informera er om att det kommer vara invigning av en stor tupp på Byxtorget! Denna tupp har Mattias & hans papi gjort under loppet av några veckor & så har även min lillasyster & hennes klass målat den ;) Den är faktiskt riktigt najsig & jävligt söt haha! Jävligt bra gjort måste jag säga :)

Gissa vem som vaknade med humöret på topp för första gången på många dagar? ;) Då vill jag dessutom påstå att jag fortfarande inte rökt morgonciggen & inte ätit frukost heller för den delen så jag är väldigt förvånad över att jag inte är djävulen nu utan istället känner jag mig på toppenhumör! Nog om det. Nu ska jag göra mig klar för en dag på praktiken men måste däremot dra till Furunäset först & kolla upp foten, shit.. Kändes genast mycket stressigare nu! Måste göra mig klar nu & jag hoppas ni får en awesome dag! Men, det blir vad man gör det till ;)

PEACE ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir byxtorget idag, hoppas foten blir okey till imorgon.

Marita

2010-03-19 @ 08:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0