Here I come!

Då var man hemma efter en dag på vallsberget! Det var kul som fan & till min förvåning så ville även lillsis åka i skogen hela dagen, finns inget roligare än att åka i alla småhopp. Jag hade hur kul som helst fram tills jag bestämde mig för att testa på det där stora hoppet som kallas "Big jump", tror det heter så. Det slutade med att jag landade fel & stukade fotjäveln, men jag klarade mig från att ramla & då är jag nöjd hahah! Nu sitter jag här med pain utav bara helvete, najs. Envis som jag är så ville jag ändå ta en liten promenad i solen när jag kom hem så jag & Mattias gick en sväng men det var svårare än jag trodde hehe. Haltarn måste jag ju säga.

På Lördag ska jag, Mattias, lillsyrran & Marita dra till Kåbdalis & åka mer slalom! Vi ska fara med PT (Marita & hennes abretskamrater), tror det blir riktigt najs om bara min fot vill ge med sig tills dess :) Förresten, är det någon som har två par slalomskidor att låna ut till mig & Mattias i storlek 38 & i storlek 44? Säg till isf! Lånade Maritas idag men dom ska hon ha på Lördag.

Här kommer lite bilder från dagen.




Linn :)

Linn & Marita


& så älsk på en walk med haltarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0