Hi, hola, hej eller vad ni vill kalla det :)

♥Tusentals grattiskramar till min världens mest underbara mamma som fyller år idag !!! :) PUSS♥

Efter jag hade bloggat sist igår så trodde jag att jag & Mattias skulle röka sista kvällsciggen, men när jag kom ut på balkongen så stod där 2 stora tekoppar & tända ljus på bordet! Gissa om jag blev överraskad? Jag älskar överraskningar! :) tack igen älskling ♥ kunde inte undgå att ta en bild, så fint!



Ingen praktik för mig idag :( Har hostat hela natten & sovit uruselt. Så jävla tråkigt för jag vill vara på min praktikplats.. Jag vill dit imorgon & jag ska se till att bli av med den här hostan, that's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0