i brist på annat

Listor är ju jävligt uttjatade & ganska så ointressanta men jag har som inget annat för mig & det kliar i fingrarna ;D

Nämn något som gjorde dig glad igår: Fikastunden med papi, Marita, Linn & Mattias. & även att jag umgicks med brorsan, det var trevligt! 
Vad gjorde du kl 08 imorse: Lyssnade på musik & sjöng med samtidigt som jag gjorde mig klar för en dag på praktiken :)
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt ute & rökte en cigg.
Det sista du sa högt: "haha,ja"
Det senaste någon sa till dig: ”tycker du det?”
Vad har du druckit idag: Vatten & coca cola.
Vad var det senaste du åt: Chips.
Vad var det senaste du köpte: Present till den kommande lillkillen, garderobshängare & tillbringare.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt & lite småkyligt.
Godaste glassmaken: Blåbär! MUMS!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag faktiskt :)
Sover du tungt: Nä, eller, nja.. Typ :) hahah
Drömmer du mardrömmar: Det händer sällan, jag drömmer mest sjuka drömmar som är så oförklarliga. Som inatt t ex. Haha! Tänker inte ens försöka förklara.
Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb för tillfället.
Favoritklädsel: Det som är bekvämt, men jag diggar leggings!
Favoritlåt just nu: För stunden är det: Beyonce - Video phone
Vad ser du om du tittar till höger: Soffkanten & golvlampan.
Vad gör dig glad just nu: Tanken på att allt går så bra för mig just nu, det bara smider alltihop. Det är awesome :)
Vad ska du göra härnäst: Zappa lite på tvn.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Glad & positiv.
Favoritgodis: Polly står högst upp på listan, men det varierar fan.
Kläder just nu: Gråa pösiga byxor & min nya kofta som jag köpte igår.
Sommarplaner: Det är många! Ska sola, bada, äta massor med glass, dricka kall cider vid solnedgången & så kanske vi drar till Sthlm & shoppar! :) Shit vilken sommarlängtan man fick nu då...
Hur många kuddar sover du med: 2 st & jag kan fan knappt sova utan 2...
Spelar du något instrument: Njae men jag gillar att plinga piano, även om jag inte kan så bra haha.
Morgon eller nattmänniska: Morgonmänniska nuförtiden.
Vad är viktigast för dig: Min familj & mina framtidsplaner, jag ska se till att uppfylla min dröm & mina mål i livet. Det är viktigast för mig nu.
Är du kittlig: Ja så inni helvete, det kan sluta med en smäll i ansiktet & sparkar på känsliga ställen, jag får PANIK!
Snarkar du: Inte det, hörs tydligen knappt.
Stjärntecken: Stenbock.
Äckligaste insekten: Geting!! Det är min stora fobi.
Längtar du mest efter just nu: Just nu? Morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0