I Love living this life

Nu är vi hemma på Strömnäsgatan igen efter en hel helg hemma hos pappa. Det har varit den bästa helgen på otroligt länge, just för att jag älskar naturlivet! :) Lite brunfärg har man även fått i ansiktet, det är ju ett plus i kanten ;) Måste däremot linda om hälen med lite bandage för den har fasiken fått ta fett mycket stryk under helgen för att jag valde att ignorera smärtan, men säger då det; It was worth it! For sure. :)

Vi ska nu avsluta Söndagskvällen med mys i soffan & kramkalas ;) Imorgon ska jag ringa två viktiga samtal! Först & främst så ska jag ringa JC angående nå papper som ska skrivas under & sen ska jag ringa till Jäckviks Fjällcenter för att fixa med bokningar & så :)

Take care y'all & ha en bra Söndagskväll ;) PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0