I wont look back.

I love living this life and i't my turn to shine. Nothing can stop me!
Besöket på vårdcentralen gick bra & det blir operation om sisådär 2 månader & jag är glad att jag ska få bli av med knölen, inte för att jag haft problem med den eller så, mer för att jag är rädd att den ska bli alldeles för stor. Nu måste jag däremot ringa till sjukhuset i Östersund & be dom skicka alla papper hit till Piteå innan jag får besked på när jag ska ta bort den. Så är läget.

Nu ska jag chilla framför tvn & vänta tills älsklingen slutar jobbet, när han kommer hit ska vi ta ett varmt bad! Badkar är något vi saknar i våran lägenhet.. När det blir lägenhetsbyte så skulle det uppskattas om det fanns ett badkar :) Peace and out.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0