If you ask me I'm ready

Jag som lovade mig själv att inte vända på dygnet, har klivit upp innan 9-10 varje morgon ett bra tag men idag bröt jag det mönstret & sov till 12 ?! Shiiiiiit, snacka om att jag har fett dåligt samvete. Ska be älsklingen ringa & väcka mig om han har tid på jobbet från & med nu. Har praktik imorgon så måste köra slut på krafterna idag så att jag somnar nån gång ikväll. Får se hur fan jag ska gå tillväga med det, finns ju många knep men en promenad ska det då bli, eller.. tror fan det får bli en joggingtur denna gång! yep nu blir det hårdare tag här hehe.

Nu: Ut i friska luften & röka första ciggen efter det breakfast (lunch kanske jag ska säga ist haha)!

Peace and out, my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0