I'm doing my thing.

Morgonen/förmiddagen har varit solig & när man då väl njuter av det så får solen för sig att försvinna & istället så börjar det snöa utav bara helvete, JIPPIE. Jag & Mattias har iaf varit på stan en sväng idag & efter det så var planen att vi skulle ta bussen till Skuthamn & hälsa på hos papi, men när vi då sitter & väntar på bussen så checkar Mattias en extra gång att jag kollat rätt tid, men icket. Eller, jag hade kollat rätt tid men bussen gick ju bara till stan. Bra gjort av mig va? :) Vi kirrade skjuts som tur var, för vem fan vill gå i ett snöoväder?

Nu sitter vi hemma hos pappa & softar, ska snart äta middag här & sen ska vi nöta lite Wii & det innebär FIGHT ;) Jag är en dålig förlorare för dom som inte visste det & förlorar jag så får den personen inte roligt haha! Nä jag skojar bara. HAHA. Aja, ha en trevlig lördagskväll! :) Peace and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0