I'm the luckiest girl alive, hell yeah.

Återigen en trevlig dag på praktiken & jag kan inte säga mer än att jag trivs sjukt bra, dels för att jag tycker allting är så kul, definitivt något jag kan tänka mig att jobba med framöver, men framförallt för att dom jag jobbar med är underbara på alla tänkbara sätt! :)

En sån här dag hade jag velat kasta ihop all tvätt vi har liggandes här & var, glida förbi mamma & be snällt om lite help, men vafan har man flyttat hemifrån så är det bara att bita ihop & ta tag i skitgörat & få det gjort, that's it :) Kalla mig lat, jag får tänka till lite tills nästa gång & inte spara det inni det sista!

& så måste jag bara påpeka hur lycklig jag är, ni vet såhär lycklig så man nästan bara måste hoppa upp & ner & skriiika rakt ut. Men jag tänker inte skrämma upp våra grannar så jag får hålla lyckan inom mig :) Däremot så kanske jag ska hoppa på min pojk & kittla honom tills han garvar ihjäl sig eller nåt, så kan man väl agera ut sin lycka? :) Busa lite! Så får det bli ;)

Den här låten är riktigt bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0