keep it real

Känner mig gode så taggad för imorgon, fattar egentligen inte varför jag är så taggad? Jag tror de beror på att jag känner på mig att det kommer bli en fett galen & crazy kväll, riktigt fucking kul med andra ord. Då kanske det blir tråkigt istället, för att man har för höga förhoppningar.. äh vafan, kanske lika bra att cutta tankarna & bara invänta morgondagen & ta de som de kommer. Låter ju kanske vettigt :)

Sitter för tillfället & lyssnar på lite musik, är ständigt i jakt på fresh musik men det slutar alltid med att jag halkar tillbaka till alla gamla godingar :) här är några av dom, perfa med bas o allt.. ! ja... de gamla låtarna levererar fortfarande.

Dj Unk - 2 step


Lil' Boosie feat. Yung Joc - Zoom


Nu ska jag då sova, har gäspat minst 5 gånger på cirkus 2 min. Nighti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0