Moneymoney

Ohno... Jag har gått & trott att jag har fått sommarjobb men det visade sig vara ett missförstånd, snubben som ringde menade tydligen att jag skulle fylla i ett papper som var ÄNNU en ansökan, räckte tydligen inte med mitt CV haha. Det kunde han ha sagt i telefonen direkt tycker jag, för han sa inte ansökan.. Men det blir lätt missförstånd & jag har fortfarande chans att få sommarjobb där ! :) Så jag fortsätter att hålla tummarna & dessutom söka vidare!

Shit, gissa vem som tappade hakan när man checkade kontot? Blev nämligen 6300 kr rikare idag!!! Min lärare hade rätt om att jag skulle få en stor klump med pengar... :) Det första jag gjorde var att lägga över 2500 kr på mitt sparkonto, därefter begav jag mig på en shoppingrunda. Har gjort några bra köp. 3 tröjor, ett par jeans, ett par örhängen & ett najsigt nitbälte & en ring. Kan ju bjussa på en bild på jeansen & den najsiga oversizetröjan bara för att :D



Hehe observera hur stökigt de är i bakgrunden ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0