munksund i mörker

Det jag trodde skulle bli en lugn kväll utan nå tragedier slutade i en stor tragedi för mig haha. Lite överdrivet kanske ;P Satt iaf helt ensammen hemma hos mamma, bara me myself and I. Hade inte en tanke på att något skrämmande eller oväntat skulle ske, som jag i övriga fall brukar ha efter det som hände mig för några månader sen. Jag lyssnade bara på musik & softade!

Ni tror inte att det blev strömavbrott i hela Munksund & Klubbgärdet?! Innan jag vet ordet av det så sitter jag på golvet i ett hörn & ringer först Mattias & sen mamma, lipar som en, jag vet it vad haha. Jag hann tänka lite allt möjligt , tusentals tankar om vad som skulle kunna hända mig. Jag tänkte inte den smarta tanken att jag kanske skulle lysa mig fram med mobilen & tända ljus lite här & var... :P Föst efter 10 lååånga minuter vågade jag mig upp, tände lite ljus & satte mig ner i soffan. shit, ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig haha!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0