Myspys

Ibland älskar jag Söndagar, åtminstone den här Söndagen! Vi började med att sova ut ett braaa tag, efter det har jag glott på tv-program efter tv-program, bara slappat till tusen, kramats massor med min älskling, ätit godis, suttit vid datorn emellan åt & ENBART mått skönt. På Söndagar är det tillåtet att lata sig hela dagen, eller... det är nog meningen :) Man ska helt enkelt ladda upp energin, ta nya tag & förbereda sig för den nya veckan, yep.

FÖRRESTEN, jag har inte sett ett enda avsnitt av Cougar Town men idag såg jag 2 avsnitt av de & det är ruggigt bra! Nu blir det att följa varje avsnitt hädanefter.


Nu: Blir det mer tv, ska dessutom krama om hjärtat & tacka för den goda glassen & colan som han gick till statoil & köpte ;)

Peace and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0