On the loose

Nu är jag äntligen hemma efter en hel dag på vift. Började dagen med att åka in till stan, mötte upp Hanna & Kevin & vi for hem till dom, dom fick sig en klippning & sen så har vi målat massor med fina teckningar, måste bara säga att Kevin är hur söt som helst! Fick en finfin teckning av han, med mig, Hanna & Kevin själv på bild :) Sötpojk! Efter det så mötte Mattias upp mig i stan, vi gick en runda & kollade kläder & annat kul & lunchade på Subland. Sen kom mamma & hämtade upp oss, vi for till lillkusinen Filip & grattade honom, 12 bast blir den busen, fan vad tiden går fort. Nu sitter vi här hemma, har handlat lite på Coop & nu blir det myspys hela kvällen! Blev ingen praktik idag eftersom dom redan var 3 st, så det blir imorgon istället, det innebär tidig kväll för mig ikväll. Så är läget & nu blir det tv.

Peace and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0