på vift

Vid 12-tiden kom brorsan & hämtade upp mig, vi drog till Thaigarden & käkade buffé, det var jävligt gott & snacka om att man blev sprängmätt haha! Efter det drog vi vidare till Reprisen & ett annat liknande ställe som jag inte minns namnet på nu, kollade in lite second hand saker men det är ju som roligt att köpa sprillans nytt, så jag tror det blir en sväng till Ikea inom kort. Efter det köpte vi glass på ok, mums. Sen drog vi hem hit & glodde lite tv. En trevlig dag med broder har det varit :)

Nu ska jag vänta tills Mattias kommer hem från jobbet & kl 18 så får han hänga med mig på Tjejkvällen på stan, stackarn :) Nu kom han hem förresten, KRAMKALAS!!! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0