Anything don't kill me, make me stronger.

Snacka om att man blir fett glad när man tittar ut genom fönstret & ser att det snöar, snö får vi ju aldrig nog av! Skulle ha varit pricken över i:et om det var sisådär 25- också, men vi får väl lov att nöja oss med 1-. OBSERVERA ATT JAG ÄR IRONISK. Saken är den att jag börjar tvivla starkt på att vi ens får se en skymt av sommaren, den här fucking snön kommer att erövra världen. Nä men allvarligt, jag är bara jävligt less på snö om man säger så.

Nu är planen den att jag ska ta en walk in till stan & fixa lite saker, ska bl a. glida förbi PT & säga hej till Marita & låna en dator fort så att jag kan skicka iväg ett mail som av någon jävla konstig anledning inte gick att skicka från våran dator här hemma för att vi har windows vista (?), sjukt. Orkade inte ens läsa igenom förklaringen, ska väl fan gå att skicka ett normalt mejl? Skitsamma, nu ska jag dra! :) Peace!

♥Musik

Stomp the yard soundtrack - Come on



T.I - Big things poppin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0